2020(e)ko apirilaren 27(a), astelehena

APIRILAK 28, ASTEARTEA

Egunero, 10:00etan, lotura hauetan elkartuko gara nahi izanez gero:


MATEMATIKA:

Aurreko astean, liburua 133. orrialdea amaitu gabe utzi genuen. Gaur azken hiru buruketa horiek egingo ditugu eta horrela orrialdea amaitu egingo ditugu.
Beraz, egin 133. orrialdeko 2, 3 eta 4. problemak.

TXANELA + EUSKARA:

Musulmanen konkistaren inguruko laburpenarekin jarraituko duzue. Gaur, bigarren atala kopiatzea dagokizue. Horretarako Globalizatua atalera joango zarete eta 2. puntuaren amaieran, lauki baten barruan sartuta dagoen testua, koadernoan kopiatuko duzue. 

Behin kopiatzen amaitu ondoren, 3. atala irakurriko duzue (3. Iberiar Penintsularen konkista). Testua irakurtzen amaitzen duzuenean, jarraian dagoen eta 3. atalari dagokion Kahoot-a egingo duzue.

LASAIUNEA:

Gaur, atzo bezala, sartu zuen logelan, argiak itzali, eta ohean etzan edo ertzean eseri. Prest zaudetenean Malen Erdabidek proposatutako abestia entzun eta lasai arnastu. Abestia amaitzen denean segi lanean.


INGELESA:

Today you are going to work with musical instruments. Go to pages 82 and 83 and try to label all the instruments: string instruments, percussion instruments and wind instruments.

ARTS & CRAFTS:

Hi guys!

First, look at the Arabic palaces you have done:


Today, we will continue working arabia and its culture, another type of lamp.

Material:
  • stencil (txantiloia) (if you can´t print it, you can trace it from the screen or copy it/ ezin bada inprimatu, kopiatu pantailatik)
  • White or colored paper
  • Colored pencils
  • Glue
  • Scissors
  • Thread (haria)

Steps:
  1. Paint all the stencil with any color.
  2. Cut it. (out and the “window”) (moztu kanpotik eta leihoak)
  3. Paste the paper in the “window” (leihoetan papera itsatsi)
  4. Hang it in a thread. (zintzilikatu harian)


Stencil (Txantiloia):




IRAKURKETA:

Lan guztiak amaitzen dituzuenean, irakurri 15-20 minutu gutxienez. Gustora bazaudete, segi!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina