2020(e)ko maiatzaren 26(a), asteartea

MAIATZAK 26, ASTEARTEA

Egunero, 10:00etan, lotura hauetan elkartuko gara nahi izanez gero:


MATEMATIKA:

Lehenik eta behin, zuzendu atzoko lanak boligrafoz. 

Zabaldu liburua 158-159. orrialdeetan, gaur horiek egingo ditugu. 

158. orrialdean, makina daukagu. Bertatik, beheko zenbakiak sartu behar ditugu eta bakoitzaren ibilbidea idatzi. 4 zenbakiarekin zer gertatzen den duzue adibidean. GOGORATU! Sarrera eta Irteera hitzak ere idatzi behar dituzue. 

+ PLUS ariketa ere egin.

159. orrialdean zenbaki ezkutuak asmatu behar dituzue. Horretarako, irakurri pista guztiak eta joan betetzen. Haiseratik ezingo dituzue den-denak bete, pixkanaka joan beharko zarete. Animo, ea zenbaki guztiak asmatzen dituzuen!

TXANELA + EUSKARA:

Zer moduz joan zen 3. saiakuntza? Ondo moldatu zineten? Bideo honetan, zuek etxean egin dituzuen 3 saiakuntzak agertzen dira, baita hauen inguruko azalpenak ere. Ikusi, oso interesgarria da eta!



Orain, 2. atala amaitzeko, 16. orrialdeko klipean dagoen testua irakurriko dugu "URAK NATURAN IZAN DITZAKEEN EGOERAK" izenburua duena. Hemen beheko irudiak lagunduko dizu irakurritakoa ulertzen.



Testua irakurri ondoren, hemen jolas txiki bat:


Jolasa amaitutakoan, "Globalizatua" atalera joango gara 2. atalarekin lotutako galderak erantzutera. Ea 2. zebakia lortzen duzuen! Animooooo!


LASAIUNEA:

Gaur, atzo bezala, sartu zuen logelan, argiak itzali, eta ohean etzan edo ertzean eseri. Prest zaudetenean Malen Erdabidek proposatutako abestia entzun eta lasai arnastu. Abestia amaitzen denean segi lanean.

INGELESA:

Today, you are going to do the activity "Sentence building". You have to do the activity alone and without looking to the book. Ones you have finish, send the work to aarrayago@mlagundia.org or lberraondo@mlagundia.org:


Good luck!

(Gaur "Sentence building" ariketa egingo duzue. Ariketa bakarrik eta liburua begiratu gabe egin behar duzue. Amaitzean bidali aarrayago@mlagundia.org edo lberraondo@mlagundia.org-era)


ARTS & CRAFTS:

Trash art!

As you know, oceans are very contaminated and many fishes die every day. You have just started learning about water and I think it is a good chance to work on water/ocean pollution. I intend to make you aware of this situation with this craft.

I will show you some pictures about polluted oceans (mostly plastic material). After that, you have to create a craft whatever you want, but using PLASTIC and connected with OCEANS, RIVERS OR WATER (you have an example down). 

When you finish it, send me a picture by email. Write this: Trash art - Number and name & surnames.

(Uraren gaia landuko duzuenez, uste dut egoera egokia dela ozeanoen kutsadura lantzeko. Bideo eta argazkietan oinarrituta, zuek eskulan bat sortu beharko duzue ura, ozeanoak, errekak... eta plastikoa batuz).

Here you have some examples: 

In this video, starting from min 3:00-3:15 Trash art - Video

If you need more ideas apart from this pictures you can search it on GOOGLE writing: TRASH ART OCEAN, TRASH ART FOR KIDS OCEAN POLLUTION, TRASH ART WATER….






IRAKURKETA:

Lan guztiak amaitzen duzuenean, irakurri 15-20 minutu gutxienez. Gustora bazaudete, segi!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina